ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΩΝ ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΩΝ Ο. Λ. Π.
Πειραιάς, 23/06/26
Ανακοίνωση συμπαράστασης στους συνδικαλιστές που απελάθηκαν από το κράτος δολοφόνο του Ισραήλ.
Η Ένωση Λιμενεργατών ΟΛΠ καταδικάζει απερίφραστα τον εγκλωβισμό στο αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ και την απέλαση των Ελλήνων συνδικαλιστών, μέλη εργατικών σωματείων, που ήθελαν να μεταβούν στην Παλαιστίνη μετά από πρόσκληση Παλαιστινιακών συνδικάτων. Οι δυνάμεις ασφάλειας του Ισραήλ δείχνοντας για άλλη μια φορά το πραγματικό τους πρόσωπο και καταπατώντας κάθε έννοια διεθνούς δικαίου, προχώρησαν στην αποτροπή της επίσκεψης και απέλαση των συναδέλφων.
Οι λαοί και τα συνδικάτα εργαζομένων δεν πρόκειται να σταματήσουν μπροστά στην τρομοκρατία και θα συνεχίσουν να στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα μέσα από τις κινητοποιήσεις τους ότι δεν υπάρχει χρόνος για αναμονή αφού ήδη υλοποιείται η επιχείρηση πλήρους κατάληψης και εκκένωσης της Γάζας από το κράτος του Ισραήλ. Μετά από τρία χρόνια ανηλεούς πολέμου, γενοκτονίας και δολοφονίας δεκάδων χιλιάδων αμάχων, διεθνείς οργανισμοί επιβεβαιώνουν ότι περισσότεροι από δυο εκατομμύρια άνθρωποι στη Γάζα είναι παγιδευμένοι και αποκλεισμένοι από την παροχή στοιχειώδους ανθρωπιστικής βοήθειας γεγονός που τους έχει οδηγήσει σε επισιτιστική ανασφάλεια και λιμό.
Οι λιμενεργάτες στον ΟΛΠ μαζί με τον Ελληνικό Λαό δεν μένουμε σιωπηλοί στο έγκλημα που συντελείται στην Παλαιστίνη και απαιτούμε να τερματίσει η χώρα μας την υποστήριξη και ανοχή σε οποιαδήποτε πολεμική επιχείρηση του Ισραήλ, απαιτούμε να συμβάλλει στην άμεση κατάπαυση του πυρός και να προωθήσει ειρηνική επίλυση που θα βασίζεται στις αποφάσεις του ΟΗΕ για την δημιουργία παλαιστινιακού κράτους.
Η Ελληνική κυβέρνηση να απαιτήσει άμεσα την άρση της απέλασης και να διεκδικήσει τα αυτονόητα που προβλέπονται για τέτοιες παράνομες ενέργειες απέναντι στους πολίτες της.
Δεν υπάρχει Ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη για τον δοκιμαζόμενο Παλαιστινιακό Λαό.
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
