Απεργιακή Στάση Εργασίας της ΠΕΝΕΝ στα πλοία της Ραφήνας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (ΠΕΝΕΝ)

Πειραιάς, 26/06/2026

Απεργιακή Στάση Εργασίας της ΠΕΝΕΝ στα πλοία της Ραφήνας

Μια κρίσιμη μάχη που οφείλουμε να κερδίσουμε

Η ‘’εξορία’’ των πληρωμάτων και των πλοίων στο Αγκυροβόλιο δεν θα περάσει!

Μήνυμα προς Ναυτιλιακές εταιρίες: Καλείστε να πληρώσετε στο ακέραιο την εργασιακή επιβάρυνση των Ναυτεργατών. 

Πραγματοποιείται σήμερα το βράδυ η προειδοποιητική 3ωρη στάση εργασίας που έχει προκηρύξει η ΠΕΝΕΝ για τα μέλη της στα Ε/Γ-Ο/Γ Ακτοπλοϊκά πλοία που βρίσκονται στο λιμάνι της Ραφήνας.

Η Στάση εργασίας θα γίνει από 19:00μμ έως τις 22:00μμ.

Σκοπός της απεργιακής μας κινητοποίησης είναι η αντιμετώπιση του τριτοκοσμικού φαινομένου, πλοία να βγαίνουν ολονυκτία αρόδου επειδή το ΥΕΝ ενέκρινε δρομολόγια πλοίων που ο αριθμός τους είναι σχεδόν διπλάσιος από το επιτρεπόμενο που προβλέπετε για τον ελλιμενισμό πλοίων στο αναφερόμενο λιμάνι!

Μάλιστα πρόσφατα πληροφορηθήκαμε ότι από 1/7/2026 προστίθεται στην γραμμή και 8ο πλοίο! 

Η ενέργεια αυτή μέσα στο κατακαλόκαιρο έρχεται να προστεθεί στα ήδη επιβαρυμένα ωράρια εργασίας των πληρωμάτων τα οποία δεινοπαθούν από τις εργασιακές συνθήκες των εξοντωτικών δρομολογίων με συνέπεια να μειώνεται ο χρόνος ανάπαυσης και ταυτόχρονα να διακόπτεται η έξοδος των πληρωμάτων στα σπίτια και τις οικογένειες τους.

Το πρόβλημα αφορά τόσο τα πλοία που αγκυροβολούν όσο και εκείνα που καθημερινά υποχρεώνονται σε μεθορμίσεις.

Η ΠΕΝΕΝ από τη πρώτη στιγμή ανέδειξε το πρόβλημα χωρίς ωστόσο ΥΕΝ-ΔΝΕΡ, Οργανισμός Λιμένος Ραφήνας και το Λιμεναρχείο της Ραφήνας να πράξουν τα δέοντα.

Στην παρέμβαση μας αναδείξαμε μεταξύ των άλλων και το κρίσιμο πρόβλημα της ασφάλειας, αφού το αγκυροβόλιο της Ραφήνας δεν πλήρη τους όρους για την ασφάλεια στα πλοία που αγκυροβολούν.

Δεν είναι αναγνωρισμένο ούτε διαθέτει τις απαιτούμενες υποδομές.

Είναι φανερό ότι  Κυβέρνηση και ο Κικίλιας για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των πληρωμάτων και των πλοίων!

Κατά τα άλλα ο Υπουργός ΕΝ κόπτεται καθημερινά για την ασφάλεια των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων.

Πόσο πιο γελοίος πια….

Η υποκρισία και το θράσος του ξεπερνούν κάθε όριο… 

Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω και αφού έως τώρα δεν έχουμε πάρει καμία θετική απάντηση και μετά από καθημερινή διαβούλευση με τα πληρώματα των πλοίων αποφασίσαμε την κήρυξη και πραγματοποίηση Στάσης εργασίας και ταυτόχρονα συγκέντρωση διαμαρτυρίας για σήμερα.

Η Συγκέντρωση θα γίνει σήμερα στις 20:30μμ έξω από το πλοίο ‘’ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π.’’.

Τονίζουμε ότι η ΠΕΝΕΝ έχει λάβει όλα τα μέτρα ασφαλείας που αφορούν την χωρητικότητα του λιμανιού και τα πλοία που πρέπει να εξέλθουν από αυτό.

Καλούμε τα μέλη μας και παράλληλα απευθύνουμε ανοιχτό κάλεσμα σε όλα τα πληρώματα των πλοίων να ανταποκριθούν και να συμμετέχουν στην απεργιακή μας συγκέντρωση.

Την νίκη θα φέρει ο ενωμένος, ανυποχώρητος και οργανωμένος αγώνας μας.

Η Διοίκηση

Υ.Γ Την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την οργάνωση και πραγματοποίηση της συγκέντρωσης έξω από το πλοίο ‘’ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π’’ και της στάσης εργασίας έχει αποκλειστικά η ΠΕΝΕΝ.

Σε αυτή και μόνο καλούνται οι Ναυτεργάτες να πάρουν μέρος στηρίζοντας την πρωτοβουλία και την δράση της ΠΕΝΕΝ.  

Διευκρινίζουμε ότι η ΠΕΝΕΝ δεν έχει καμία ανάμειξη για οποιαδήποτε άλλη συγκέντρωση εντός του λιμανιού της Ραφήνας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *