ΔΤ ΕΚΠ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ

ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΙΡΑΙΑ

                                                                                          Πειραιάς, 23/06/2026

Δελτίο Τύπου

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά καταγγέλλει και καταδικάζει την απαγόρευση εισόδου από το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ, αντιπροσωπείας συνδικαλιστών από την Ελλάδα στην Παλαιστίνη.

Η κράτηση των Ελλήνων συνδικαλιστών, εκπροσώπων σωματείων, στο αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ και η απέλαση τους, που σκοπό είχαν να μεταβούν στη Ραμάλα της Δυτικής Όχθης μετά από πρόσκληση της Γενικής Ομοσπονδίας Εργατικών Συνδικάτων της Παλαιστίνης (PGFTU) ώστε να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους, είναι καταδικαστέα.

Την ίδια ώρα συνεχίζεται το αιματοκύλισμα του Παλαιστινιακού λαού από το κράτος – τρομοκράτη του Ισραήλ, με τις πλάτες ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – Ε.Ε. και της ελληνικής κυβέρνησης, όπου αποθρασυσμένο προσπαθεί παράλληλα να εμποδίσει κάθε φωνή αλληλεγγύης και στήριξης από συνδικαλιστές, εργαζόμενους, σωματεία, από τους λαούς απ’ άκρη σ’ άκρη στον κόσμο, στον μεγαλειώδη αγώνα των Παλαιστινίων.

Οι ευθύνες που φέρουν η κυβέρνηση της ΝΔ και όλες οι προηγούμενες, είναι τεράστιες. Ιδιαίτερα τώρα με την μετατροπή της οικονομίας σε πολεμική ενισχύονται ακόμα περισσότερο οι οικονομικές, πολιτικές, στρατιωτικές σχέσεις με το Ισραηλινό κράτος εμπλέκοντας τη χώρα στα επικίνδυνα ιμπεριαλιστικά σχέδια, καθιστώντας τον ελληνικό λαό θύτη σε βάρος άλλων λαών και στόχο αντιποίνων.

Απαιτούμε να σταματήσει εδώ και τώρα κάθε είδους στήριξη και συνεργασία, με το κράτος – δολοφόνο του Ισραήλ. Να εφαρμοστεί η ομόφωνη απόφαση της ελληνικής Βουλής του 2015 για την αναγνώριση του Παλαιστινιακού κράτους στα σύνορα του 1967 με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ.

Καλούμε τους εργαζόμενους, τον λαό του Πειραιά να συνεχίσει και να δυναμώσει με κάθε τρόπο την αλληλεγγύη του προς τον Παλαιστινιακό λαό ώστε να σταματήσει η γενοκτονία.

Η Διοίκηση

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *